HEJ BIESZCZADY, HEJ BIESZCZADY....

W dniach 10-11 października 2018r młodzież naszej szkoły wraz opiekunami udała się na dwudniową wycieczkę w Bieszczady. Wczesnym rankiem, jeszcze przed godziną 5 we wspaniałych humorach wyruszyliśmy do Wołosatego, skąd pieszo rozpoczęliśmy wędrówkę po pięknych połoninach i szczytach bieszczadzkich. Wspaniała pogoda i doskonała widoczność była nagrodą za trud wędrówki i wspinaczki.

W pierwszym dniu naszym celem była Tarnica, na którą dotarliśmy długim szlakiem przez Halicz i Rozsypaniec. Następnie zeszliśmy do Ustrzyk Dolnych, gdzie czekała na nas już cieplutka obiadokolacja. Po krótkim odpoczynku przyszedł czas na ognisko, gdzie mogliśmy się zintegrować śpiewając i smażąc kiełbaski.

Na drugi dzień wczesnym rankiem, wypoczęci i posileni pysznym śniadaniem wyruszyliśmy na Połoninę Caryńską. Tam również pogoda nam dopisała, a wspaniałe widoki wynagrodziły trud wędrówki. Wieczorem pełni wrażeń i planów na kolejne wycieczki wróciliśmy do domów w doskonałych humorach.

Organizatorem wycieczki był Samorząd Uczniowski, w szczególności Agata Magdoń, której należą się szczególne podziękowania. Dzięki tej inicjatywie możliwa była integracja uczniów z wielu klas i kierunków naszej szkoły.